Intimlézer kezelések

IntimaLase™Lézeres hüvelyszűkítés
A spontán hüvelyi szülést követően – az eredeti állapothoz képest – akár 30-40 százalékkal is tágabbá válhat a hüvely, ami sajnos már érezhető mértékben ronthatja a szexuális együttlétek minőségét. Ezen a problémán – ha úgy érzi, hogy a hüvelytágulás mértéke valóban zavaróvá vált az Ön és partnere számára – egy gyorsan és egyszerűen kivitelezhető lézeres terápiával segítünk, amely kezelésenként mindössze húsz percet vesz igénybe. A hüvely kívánt mértékű szűkítésének eléréséhez maximum három kezelésre van szükség.
Kisajak fiatalítás
A kor előrehaladtával és a szülést követően a hüvely és a kisajak szövetei veszítenek rugalmasságukból, ami különböző esztétikai problémákat okozhat, illetve zavaró hatással lehet a szexuális életre is. Ennek kezelésére nyújt megoldást az intimlézeres kisajak fiatalítás, amelynek eredményeként a kisajkak feszesebbek és újra fiatalosan rózsaszínűek lesznek.
HPV fertőzések, méhszájseb, CIN
HPV fertőzés, szemölcsök, méhszájsebek esetében is bizonyított a lézeres eljárás. A módszernek köszönhetően a méhszáj laphámjának megindul a hámlasztása és eltűnik a seb. A páciens csak melegséget érez a hüvelyében, sebek, vérzés sem fordult elő az eddig elvégzett beavatkozások során. Friss cytológiai eredmények szükségesek!
IncontiLase™Inkontinencia
A spontán hüvelyi szülést követően köhögésre vagy tüsszentésre jelentkező úgynevezett stressz inkontinencia alakulhat ki. Ennek oka, hogy a szülés ideje alatt a gátizomzat rendkívüli mértékben megnyúlik, később azonban nem minden esetben húzódik össze ismét a kellő mértékben. Emiatt a hüvelyen belül tapasztalható húgyhólyagsérv jelentkezhet, és ennek következményeként fog megjelenni idővel a stressz inkontinencia. Ezt az állapotot kezeljük nagyon egyszerűen, alkalmanként mindössze húszperces lézeres beavatkozással.
RenovaLase®Hüvelyszárazság
A RenovaLase® intimlézer nyújthat megoldást a hüvelyszárazság kellemetlen tüneteire, visszaállítja a hüvelynyálkahártya eredeti működését. biztonságos kezelés hosszú távú hormonterápia nélkül, nincs szükség érzéstelenítésre, ambuláns módon elvégezhető. Az eljárás során a hüvelyfal szöveteit fototermikus terápiával erősítik és szüntetik meg a szárazsággal együtt járó kellemetlen tüneteket. A módszernek köszönhetően javul a kollagén termelés az érintett területen, megnövekszik a glikogénszint és a hámszövet vastagsága. A statisztikák azt mutatják, hogy a pozitív hatások hosszantartóak: a kezelést követően hat hónap múlva is változatlanok az eredmények.
ProlapLaseMéhsüllyedéses panaszok lézeres kezelése
A hüvely és méh süllyedésének megszüntetésére kifejlesztett ProlapLase kezelést három alkalommal végezzük, a kezelések között egy hónapos szünetet beiktatva.  A 15-20 perces kezelés során Ön semmilyen fájdalmat, vagy kellemetlenséget nem fog tapasztalni. A kezelést követő egy-két napban jelentkezhet hüvelyi diszkomfort érzés, mely gyorsan (általában 48 órán belül) elmúlik.  A ProlapLase kezelés új, korszerű lehetőséget biztosít panaszai megszüntetésére, az anatómiai viszonyok javítására.
  • Rövid kezelések, metszés nélkül, fájdalom-, vérzés- és varrásmentesen
  • Biztonságos, gyors, fájdalommentes eljárás
  • Nincs szükség altatásra, érzéstelenítésre
  • IncontiLase – az enyhe és középsúlyos incontinentia kezelésére