Kezelési Idő:

Kezelések száma:
3 alkalom

INGYENES konzultáció

Hogyan zajlik a RenovaLase® lézerkezelés?

A RenovaLase® lézer egy szabadalmaztatott, non-invazív lézerterápiás, hormonmentes eljárás, amellyel a változókori hüvelyproblémák – a hüvelyfal elvékonyodásával járó viszkető és égető érzést, hüvelyszárazságot hormonmentesen, hatékonyan kezeljük.
A RenovaLase® lézer kezelés során a hüvelyfal kötőszöveteivel dolgozunk. Lézeres stimulációt alkalmazunk, mellyel elősegítjük a kötőszöveti állomány újraképződését.

Klinikai vizsgálatok és eredmények

A LEGFRISSEBB TUDOMÁNYOS EREDMÉNYEK EGYÉRTELMŰEN KIMUTATTÁK A MEGÚJÍTÓ LÉZER KEZELÉSEK HÜVELYSZÁRAZSÁGRA GYAKOROLT JÓTÉKONY HATÁSÁT, ÉS A HÜVELYFAL VASTAGODÁSÁT.

• A hüvelysorvadással kapcsolatos összes panasz jelentősen javult a kezelés hatására
  • A lézerterápia hatékonyabb volt, mint a hormonális kezelés
  • Szövettani vizsgálatok igazolták az új érhálózat kialakulását, és a hüvelyfal megvastagodását

Mi a pontos módszer?

A Fotona 2940 nm hullámhosszon működő lézersugara a szabadalmaztatott SMOOTH™ technológiával hőhatást fejt ki a hüvelyfal szöveteire. Az intimlézeres terápia után új érellátás alakul ki a szövetekben, a hüvelyfal újra megvastagszik, és eléri évekkel ezelőtti, eredeti állapotát. Klinikai vizsgálatok és tanulmányok igazolják, hogy a hüvely szárazsága csaknem 100%-ban megszűnik, így a korábban említett panaszok, a viszketés, fertőzések, diszkomfort, és esetleges vérzések is megszűnnek.

Az eljárásnak köszönhetően a hüvely fala újra rugalmas lesz, és ismét élvezhetjük a fájdalom nélküli együttléteket, amikor csak kedvünk tartja.

Mikor van szükség a Megújító lézer kezelésre?

Amikor úgy érzi, hogy a változókorral valami megváltozott intim életében, érdemes hozzánk fordulni. A hüvelyszárazság, a viszkető és égető érzés, a visszatérő fertőzések és vérzések mind jelentkezhetnek a változókorban, ezek a hüvelyfal elvékonyodásával járó hüvelyproblémák tünetei, és hormonmentesen orvosolhatók. Ugyanilyen probléma alakulhat ki például emlőrák miatt hormonkezelésben részesülő nőknél is.

Mi a probléma?

Hüvelyhám sorvadás, hüvelyszárazság.

A hüvely fala, illetve a kisajkak felszíne, érzékeny lesz, hüvelyszárazság, viszkető, égő érzés, fájdalom jelentkezik, az együttlétek kifejezetten fájdalmassá válhatnak, visszatérő hüvelyi fertőzések gyulladások jelentkezhetnek.

Mi a hüvelyszárazság oka?

Az életkor előrehaladtával a petefészkek hormontermelése csökken, emiatt a hüvely hámja elvékonyodik, vérellátása kifejezetten romlik. Ez a meggyengült hámfelszín vezet a kellemetlen érzésekhez, illetve a visszatérő fertőzésekhez, a szexuális élet jelentős romlásához. Hasonló tünetek kialakulhatnak rosszindulatú daganatok hormonkezelése után is, például emlőrákban szenvedőknél.

Kezelés előnyei

Időben alkalmazva megelőzheti a probléma kialakulását

Biztonságos, gyors és fájdalommentes

Hormonmentes